Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом голови
Амур-Нижньодніпровського
районного суду м. Дніпропетровська
«14» лютого 2018 року № 23
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок та організацію проведення особистого прийому громадян в Амур-Нижньодніпровському районному суді м. Дніпропетровська
1.1. Це Положення визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян в Амур-Нижньодніпровському районному суді м. Дніпропетровська.
1.2. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом громадян, є: реалізація положень Закону України “Про звернення громадян ” та інших законів, Указів Президента України, актів Кабінету Міністрів України з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення; сприяння у вирішенні проблемних питань, з якими звертаються громадяни до суду, відповідно до чинного законодавства та в межах компетенції.
1.3. Посадові особи суду, які здійснюють особистий прийом громадян, у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України “Про звернення громадян ”, “Про державну службу”, Указом Президента України від 07.02.2008 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ”, та цим Порядком.
2.1. Прийом громадян головою суду, керівником апарату суду проводиться згідно з графіком, що затверджується наказом.
Інформація про порядок, графік особистого прийому громадян в Амур-Нижньодніпровському районному суді м. Дніпропетровська розміщується на веб-сайті суду, на інформаційних стендах суду а на посту охорони в доступному для вільного огляду місці суду.
2.2. Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України проводиться в першочерговому порядку.
2.3. Прийом громадян керівництвом суду здійснюється без попереднього запису згідно із графіком особистого прийому громадян керівництвом суду, затвердженим головою суду, чи керівником апарату суду. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
2.4. Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення. На прохання громадянина, висловлене в усній формі або зазначене в тексті звернення, не підлягають розголошенню його прізвище, місця проживання та роботи.
2.5. Під час проведення особистого прийому керівництвом суду, з’ясовуються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання заявника, зміст порушеного питання. Також, під час проведення прийому опрацьовуються документи, інші матеріали, що подаються для обґрунтування громадянином своїх заяв (клопотань), скарг або пропозицій (зауважень).
2.6. Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції суду голова суду, керівник апарату суду, роз’яснюють, до якого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися, по можливості сприяє в цьому (повідомляє адресу, номер телефону тощо).
2.7. Для забезпечення кваліфікованого роз'яснення порушених громадянином питань, голова суду, керівник апарату суду можуть залучати до їх розгляду працівників апарату суду, або одержувати від них потрібну інформацію.
2.7. Повторний прийом з питань, що вже розглядалися в суді, проводиться в тому випадку, якщо порушене питання не було вирішене по суті.
У разі повторного звернення вивчаються матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини, що його викликали. Надаються можливі роз’яснення та необхідна допомога в межах компетенції.
2.8. У разі коли порушене питання вирішити безпосередньо під час особистого прийому неможливо через його складність і необхідність додаткового вивчення, громадянинові може бути запропоновано викласти його у формі письмового звернення.
Подане громадянином під час особистого прийому письмове звернення розглядається в порядку, встановленому Законом України “Про звернення громадян ”, і реєструється згідно з Інструкцією з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації від 17.12.2013 № 173 (зі змінами та доповненнями).
2.9. Термін розгляду пропозицій, заяв та скарг обчислюється з дня, наступного за днем, з якого починається строк (таким днем є день їх надходження та реєстрації в суді), по день направлення заявнику відповіді на його звернення. Якщо останній день терміну розгляду звернення припадає на неробочий день, то останнім днем терміну вважається перший після нього робочий день.
Звернення розглядаються і вирішуються в термін не більше одного місяця від дня їх надходження, враховуючи вихідні, святкові та неробочі дні, а ті, що не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки за ними, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання.
Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, то голова суду, керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду. установлюють термін, потрібний для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.
2.10. Голова суду, керівник апарату суду зобов'язані забезпечити прийом усіх громадян відповідно до попереднього запису з урахуванням правил внутрішнього трудового розпорядку суду та визначеного графіком часу.
2.11. За відсутності голови суду прийом здійснює суддя, що виконує обов’язки голови суду; за відсутності керівника апарату суду прийом здійснює заступник керівника апарату суду.
2.12. У прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому чинним законодавством порядку.
2.13. Громадяни, визнані судом недієздатними, на прийом до суду приймаються разом із їх законними представниками.
2.14. У разі необхідності голова суду, керівник апарату суду, вправі вимагати документ, що засвідчує особу заявника, або підтвердження повноваження на представництво інтересів іншої особи.
3.1. Звернення, отримані під час проведення особистого прийому, підлягають обов’язковій реєстрації у той самий день.
3.2. Кожному зверненню громадянина встановлюються відповідний реєстраційний індекс та дата реєстрації.
3.3. Реєстраційний індекс звернень громадян може складатися із частин, які відокремлюються одна від одної тире або рискою. У разі потреби реєстраційний індекс може бути доповнений іншими позначками.
3.4. Реєстраційний індекс звернень громадян має дві обов’язкові частини:
перша частина - формується з початкової літери прізвища заявника, а якщо звернення колективне, то перша частина індексу повинна містити позначку «КО». У разі визначення звернення на етапі попереднього розгляду анонімним перша частина реєстраційного індексу повинна містити позначку «Б/П»;
друга частина - порядковий реєстраційний номер, що формується Системою під час реєстрації звернення громадянина.
3.5. На кожного громадянина, який звернувся на особистому прийомі, заводиться картка особистого прийому заявника за відповідною формою. Облік особистого прийому громадян ведеться в журналах обліку особистого прийому громадян у Амур-Нижньодніпровському районному суді м. Дніпропетровська.
3.6. На зверненнях, одержаних під час особистого прийому, ставиться відбиток реєстраційного штампа, в якому зазначається дата отримання звернення.
3.7. Реєстраційний індекс та дата реєстрації проставляються у вигляді реєстраційного штампа в нижньому правому куті або на іншому вільному від тексту місці першої сторінки документа, крім місця, призначеного для підшивання, який містить найменування суду.
3.8. На вимогу особи, яка подала письмове звернення до Амур-нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська, на першому аркуші копії (другого примірника) звернення проставляється відбиток реєстраційного штампа і така копія (другий примірник) повертається громадянинові.
4.1. Звернення та скарги, що надійшли до Мін’юсту та органу і установи юстиції від інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», розглядаються керівництвом Мін’юсту та органу і установи юстиції особисто.
4.2. Громадяни мають право ознайомлюватися з матеріалами перевірки викладених у зверненнях фактів відповідно до законодавства України.
4.3. Якщо у зверненні поряд з питаннями, що належать до компетенції Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська, порушуються питання, які підлягають вирішенню в інших органах державної влади чи місцевого самоврядування, то при наданні відповіді на звернення роз’яснюється порядок вирішення таких питань.
4.4. Не допускається розголошення одержаних із звернень громадян персональних даних без їх згоди чи відомостей, що становлять державну або іншу таємницю, яка охороняється законом, конфіденційної та іншої інформації, якщо це обмежує права й законні інтереси громадян.
4.5. Анонімні звернення розгляду не підлягають.
4.6. Якщо вирішити порушене в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, то воно розглядається в тому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово у строки, встановлені статтею 20 Закону України «Про звернення громадян», або усно, за бажанням громадянина.
4.7. Відповідь за результатами розгляду колективного звернення надсилається тому громадянину, який у зверненні підписався першим або адресу якого вказано.
4.8. Рішення та відповіді на звернення громадян оформляються відповідно до вимог Закону України «Про засади державної мовної політики». Такі рішення та відповіді можуть бути викладені в перекладі мовою спілкування заявника.
4.9. Рішення та відповіді на звернення громадян надсилаються на службових бланках Мін’юсту та органу і установи юстиції. На кожній відповіді на лицьовому боці в нижньому лівому кутку останнього аркуша зазначаються прізвище працівника, який створив документ, і номер його службового телефону.
5.1. Посадові особи суду несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законодавством України, за недотримання вимог Закону України “Про звернення громадян ”.
5.2. Подання громадянином звернення, що містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших протиправних дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством України.
Апарат Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська здійснює постійний контроль, систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян, кожне півріччя інформує про це керівництво суду та ТУ ДСА України в Дніпропетровській області.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом голови
Амур-Нижньодніпровського
районного суду м. Дніпропетровська
«14» лютого 2018 року № 23
ГРАФІК
проведення особистого прийому громадян в Амур-Нижньодніпровському районному суді м. Дніпропетровська
Посада, прізвище, ім’я та по-батькові |
Адреса |
День прийому |
Години прийому |
Голова суду Дяченко Ірина Вікторівна |
вулиця Новоселівська, 9, місто Дніпро, 49083 |
Понеділок |
з 08.00 год. до 17.00 год. Обідня перерва: з 13:00 год. До 13:45 год. |
Керівник апарату суду Капацин Юрій Володимирович |
вулиця Новоселівська, 9, місто Дніпро, 49083 |
Щоденно |
Понеділок-четврег: з 08.00 год. до 17.00 год. П’ятниця: з 08:00 год. до 15:45 год. Обідня перерва: з 13:00 год. До 13:45 год. |